Om oss

SmartResponse er ledende innen online marketing løsninger for annonsører. Vår når ut til  Danmark, Sverige, Norge, Finland og Nederland. Med nesten et tiår med erfaring i tillatelsebasert markedsføring, er SmartRepsonse ’no cure - no pay’ eksperten i Norden.

Våre skreddersydde online marketing løsninger omfatter:

  • E-post markedsføringskampanjer - skape, tilrettelegge, rapportering
  • Emne/ Lead generering
  • Tilgang til publishere i vårt affiliate nettverk
  • Bransjeledende kundeservice
  • Kampanje / grafisk design

SmartResponse-Media ble grunnlagt i 1999 av Klavs Pedersen og Henrik Jung Laursen, og har i dag mer enn 30 ansatte i Danmark (hovedkontor) og Ukraina (utviklere). Les mer »

Derfor er vi bedre

  • Bransjens beste service

    Vi har lokale Key Account Managers for hvert land, som kan gi deg en hurtig og pålitelig service. Våre medarbeidere sitter hver især med den viden og innsikt, som tilsammen skal sikre våre annonsører de beste resultater.

  • Vi leverer resultater

    Vi er et no cure – no pay firma. Kan vi ikke levere de resultater, som våe kunder forventer, så honoreres vi ikke for våres arbeide.

  • Emne/Lead Validering. Vi tar kvalitetskontroll seriøst

    Valide emner og korrekte data på disse emner er avgjørende for å sikre en fornuftig ROI på kampajen. Med SmartResponse’s omfattendeemne valideringsprogram kan du unngå at bruke unødig tid på falske adresser, dubletter etc. Våre valideringsprogrammer omfatter bl.a. dobbelt weboptin, annulleringsfasiliteter, adressevask og bekreftelses e-post.

  • Våres nettverk

    Foruden våre interne database med emner/leads av høy kvalitet bruker vi også vårt voksende affiliate-nettverk til å oppnå gode resultater for våre annonsører.

  • Grafisk afdeling.

    Våre grafiskeavdeling har nesten 10 års erfaring med at skape design, som virker for våre annonsører. Vi kan lage dine bannerannonser, microsider, lead-generings plattformer, nyhetsbrev m.v

Våre historie

  1. 1999Selskapet startet i 1999 som et nettsted for danske forbrukere til å motta eksklusive tilbud. Den populære forbrukerklubb, Forbrugerliv.dk, er fortsatt den største forbrukerklubben i Danmark i dag.
  2. 2001I 2001, Forbrugerliv.dk brukte deres voksende database og gikk inn e-post markedet.
  3. 2005I 2005, Forbrugerliv.dk etablerer SmartResponse-Media. Ved hjelp av en eksklusiv  i-hus database, så, Forbrugerliv.dk en mulighet til å gi kvalitet emner til markeder i nabolandene utenfor Danmark.
  4. 2006Kort etter, i 2006, media giganten JP/Politikens Hus så også verdien av SmartResponse-Medias online markedsføring løsninger og kjøpte 50% av selskapet. Som en del av JP/Politikens Hus, gikk SmartResponse-Media inn i det svenske markedet.
  5. 2007SmartResponse-Media gikk inn i det norske markedet.
  6. 2009SmartResponse-Media gikk inn i det finske markedet.
  7. 2010Med ekspansjonen i hele Skandinavia og Finland, SmartResponse-Media annonsører adgang til nesten 6 millioner potensielle leads/emner.
  8. 2011SmartResponse-Media skifter navn til SmartResponse. I 2011 utvider SmartResponse affiliate nettverket til CPS kampanjer.
  9. 2014Smartresponse gikk inn I det nederlandske markedet